Hvordan lager jeg en retur?

  • Lensway står for fraktkostnaden av din retur ved bruk av vår returseddel. Når du sender din ordre tilbake, bruk gjerne originalesken eller tilsvarende emballasje som beskytter produktene på en hensynsfull måte.

    Briller

    Ønsker du å returnere briller, bruk returseddelen som følger med i pakken for å returnere varene dine. Har du mistet returseddelen kan du kontakte vår kundeservice for å få en ny.

    Linser og tilbehør

    Ønsker du å returnere hele bestillingen din, kan du registrere returen og skrive ut en returseddel via Mine Sider. Vær oppmerksom på at du kun kan returnere uåpnet, uskadet og umerket emballasje. Vil du returnere deler av bestillingen din? Ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg med å registrere din retur.

    Allment

    Kampanjer og tilbud kan ha spesifikke regler og vilkår og må brukes i henhold til disse. Ved eventuell retur etter kampanjeperioden, så gjelder ikke kampanjeprisen på den nye bestillingen.

    MERK! Ikke glem å rapportere returen også hos Klarna, da fakturaen din blir satt på pause mens vi håndterer returen. Dette gjør du enkelt via Klarna-appen, Klarnas nettside eller ved å ringe Klarna på 21 01 89 91.

  • Fikk du svar på ditt spørsmål?

      

    Hva ville du hatt mer informasjon om?