Hvordan fungerer mine abonnement?

  • Hva tjener jeg på å ha et linseabonnement?

    Foruten at det blir enkelt å smidig å få dine linser sendt hjem, så får du dessuten 10% rabatt og fri frakt på bestillinger som som leveres gjennom ditt abonnement. Du kan enkelt starte et linseabonnement direkte på Mine Sider under Mine Bestillinger.

    Hvordan endrer jeg utsendelsesdato?

    Du kan endre din neste levering gjennom å gå inn på Mine Bestillinger. Velg fliken som heter Mine Abonnement. Klikk på Endre-knappen på det abonnementet du vil endre på og scroll ned til kalenderen. Der kan du velge hvilken utsendelsesdato du vil ha for din neste levering. 

    Får jeg informasjon om min kommende levering?

    Ja du får en e-post 5 dager før vi sender din bestilling, slik at du rekker å endre utsendelsesdato, endre produktene eller hopper over utsendelsen denne gangen. 

    Hvordan er det dersom mine linser ikke er i lager?

    Vårt system tar hensyn til den gjennomsnittlige leveringstiden av dine linser. Dersom dine linser pleier å finnes i lager skapes din ordre noen dager før din ønskede utsendelsesdato, slik at vi rekker å bestille inn dine linser. 

    Hvordan fungerer det med betaling? 

    Alle våre betalinger håndteres av Klarna og du velger betalingsmåte på kassasiden når du starter ditt abonnement. 

    Hvordan endrer jeg leveringsadresse?

    For øyeblikket går det ikke an å bytte leveringsadresse. For å gjøre det trenger du å avslutte et aktivt abonnement, og skape et nytt. Vennligst kontakt kundeservice ved spørsmål.

    Hvordan avslutter jeg mitt abonnement? 

    Du kan avslutte et abonnement når du vil. Dette gjør du gjennom å gå inn på Mine Bestillinger. Velg fliken som heter Mine Abonnement. Klikk på søppelbøtte-symbolet på det abonnementet du vil avbryte. Du får da opp en melding som sikkerhetsstiller at du vil avlsutte ditt  abonnement. Klikk deretter på Ta bort. 

  • Fick du svar på din fråga?